W lipcu ukaże się moja książka!

Miło mi oficjalnie poinformować, że w lipcu do sprzedaży trafi moja książka!

Do tej pory nie mogę w to uwierzyć, ale to o czym kiedyś mogłem jedynie pomarzyć dzieje się naprawdę! Cieszy to tym bardziej, że pierwotnie napisanie jej zaproponowano Markowi Sierockiemu. Gdy ten odmówił z powodu braku czasu, wykonano telefon do mnie. Być na drugim miejscu po ikonie polskiego dziennikarstwa muzycznego – bezcenne!

Książka ta to pewne podsumowanie mojej dotychczasowej, siedmioletniej pracy dziennikarskiej. Cieszę się, że zaszedłem tak daleko i mam nadzieję, że w dalszym ciągu dopiero początek i wciąż wiele przede mną.

Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w ciągu tych siedmiu lat. Dziękuję tym, którzy mi zaufali i wspierali!

Chciałbym wiele napisać, ale nie da się wszystkiego opisać słowami…

Skomentuj

