TRUDNE SPRAWY W RYTMIE DISCO

Wystartował długo zapowiadany pierwszy discopolowy serial Polo Tv, „Miłość w rytmie disco”. Długo zmuszałem się, by zobaczyć pierwszy odcinek. Moje obawy okazały się niestety słuszne…Cóż… W dobie popularności durnych i non stop mnożących się seriali paradokumentalnych, nie dziwi mnie, że producenci „Miłości w rytmie disco” w tym przypadku też poszli tą drogą. Trochę na łatwiznę, ale z drugiej strony skoro to się sprzedaje to ich wybór dziwić nie powinien. Dziwi jedynie fenomen tych telewizyjnych tworów…

Fanem tego typu produkcji nie byłem i nigdy nie będę. Łapiąc czasami kątem oka kilkusekundowy fragment „Trudnych spraw” czy czegoś w tym rodzaju, poważnie zacząłem się zastanawiać nad tym, kto to ogląda?! Głowa puchnie i nie wiem, czy się śmiać, czy płakać, czy martwić o nasze społeczeństwo.

Stawiając się na miejscu osoby również gardzącej taką telewizyjną twórczością, a co gorsza muzyką disco polo, której w „Miłości w rytmie disco” nie brakuje, mam spore pole do popisu. Nowy temat dla internetowych napinaczy, znawców i hejterów.

Co samego serialu, pomysł dobry, ale można by podejść do niego nieco inaczej…

Skomentuj

