ZAPRASZAM NA FACEBOOKA!

Domyślam się, że większość z Was zauważyła, że po prawej stronie tego bloga znajduje się odnośnik na mój facebookowy fan page. Mimo wszystko pokusiłem się o ten wpis, by osobiście Was kolejny raz na niego zaprosić. Wobec tego, że nie zawsze da napisać się sensowny felieton odnoszący się do danego problemu, staram się krótko i dosadnie komentować to, co dzieje się na co dzień w branży disco polo. Dzięki temu jestem i w sumie także Wy jesteście na bieżąco.

Nie oznacza to jednak, że skończyłem z długimi wypowiedziami. Już niebawem przeczytacie 2 artykuły, które mam nadzieję skłonią Was do dyskusji. Bądźcie cierpliwi. Ja wcale nie złagodniałem…

Wejdź >> Paweł Pieniążek w rytmie disco na Facebooku

Skomentuj

