Witam!

Witam serdecznie!

Moja godność Paweł Pieniążek (może nick „piniadz” Wam coś mówi;))  i chciałbym na samym początku powiedzieć, że… znajdujecie się w tym momencie na stronie głównej mojego bloga.

Bloga, który poświęcony będzie muzyce disco polo. Nie będzie to jednak blog, na którym zamieszczał będę Wam czyste informacje (po to odsyłam na DiscoPortal.info, dla którego pracuję).

Blog ten będzie blogiem czysto publicystycznym. Część z Was miała okazję czytać już moje felietony na wspomnianym już wcześniej DiscoPortalu. Od dziś trafiać będą one także, a może i przede wszystkim tu, i na pewno regularnie. Znajdziecie tu także moje wywiady.

Dlaczego publicystyka? Wydaje mi się, że w beczce z muzyką disco polo brakuje rzetelnej publicystyki. Osoby, która otwarcie będzie mówiła o tym, co dzieje się w tym barwnym świecie (biznesie?) muzycznym. Osoby, która nie będzie bała się krytykować, chwalić, porównywać, recenzjować, zapowiadać itd… itd… z narażeniem pogorszenia swoich dobrych kontaktów z zespołami.

Mam nadzieję, że na tym blogu będziecie udzielać się także Wy poprzez system komentarzy. Liczę, że będziecie podejmować dyskusje, które przeprowadzimy w kulturalny  sposób.

Cóż… Co więcej? Póki co dziękuje za przeczytanie tego wstępu i zapraszam już niebawem! Nie będę jednak zdradzał jaki temat podejmę w swym pierwszym blogowym wystąpieniu. Na razie mogę obiecać Wam wywiad z grupą Long & Junior.

Pozdrawiam, piniadz 😉

Skomentuj

